سالمندها - خاطره

نگاهی به وضعیت سالمندان - پزشکی سالمندان - داستانهای سالمندان - مدیر خانم بشیری

سالمندها - خاطره

نگاهی به وضعیت سالمندان - پزشکی سالمندان - داستانهای سالمندان - مدیر خانم بشیری

پدر! روزت مبارک ...


پدر! روزت مبارک  ...

برای تو پدر!

پدر!

     آغـوشت ... گرم ترین جای گاه عشق

     حضورت ... امن تـریـن مأمن ما

     بـویــت ... بـوی آواز نـسیـم ها

     فریادت ... غرش زیبای دریاها

     دستانت ... بی انتهـای آرام

     زیباییت ... آرامش قلـب ما

     بزرگیت ... سایـبان بخشش

                                                        بدان!

                                       آن گونه زیسته ام که تو خواستی

                                           آن گونه رفتار کرده ام که تو خواستی

                                                رفتارم نمایانگر عشق تو است به من

                 ببین!

                      آغوشـم ... گـرم ترین احساس با تو بودن

                      حضورم ... پر شورترین لحظه با تو بودن

                       بــویـم ... آواز خوش نسیم تو

                      فـریادم ... دریایی بودن تو

                      دستانم ... آرامـش دســتـان تو

                      بزرگیم ... هدیه بخشش تو

دوستت دارم

      تا ابد ...

حتی اگر مردم بگویند: نیستی و حقیقت نداری

من می گویم، هستی ...

      در کنارم هستی ...

و تنها من هستم که تو را می بینم

                  به پاس پـدر بـودنـت

تو هم مرا ببین

                  به پاس خاطره بودنم

                                          دخترت خاطره

                                          روزت مبارک


نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست من
برایت موفقیت و روحی بلند آرزو می کنم

هر جای دنیا هستی باش..

فقط هر روز..

به نیت قلبم لبخند بزن.!

قلب من برای تپیدن

نیاز به انگیزه دارد ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.