سالمندها - خاطره

نگاهی به وضعیت سالمندان - پزشکی سالمندان - داستانهای سالمندان - مدیر خانم بشیری

سالمندها - خاطره

نگاهی به وضعیت سالمندان - پزشکی سالمندان - داستانهای سالمندان - مدیر خانم بشیری

چگونه می توانم فراموشتان کنم؟!! تو که ...


چگونه می توانم فراموشت کنم؟!! تو که ...

از زمانی که چشم به جهان گشودم تا اکنون فقط تو را دیدم، فقط با تو خندیدم، فقط با تو گریه کردم؛

همیشه تو بودی و هستی و خواهی بود؛

تو که با مرور گذشته و کودکی ام در جلوی چشمانم پدیدار می شوی؛

تو که شب ها بیداری کشیدی تا به آرامی چشم بر هم بگذارم؛

تو که هر شب مرا در آغوشت گرفتی و برایم لالایی خواندی تا خوابم ببرد؛

تو که به بلند شدن، راه رفتن و حرف زدن تشویقم کردی؛

تو که هیچ گاه از بوسیدن، در آغوش کشیدن و خنداندنم دریغ نکردی؛

تو که حتی حاضری از جانت بگذری تا دست من خدشه ای بر ندارد؛

تو که اگر روزی مرا نبینی در دلت چه ها که نمی گذرد؛

تو که ...

پس خودت بگو! ای عزیزتر از جانم! چگونه می توانم رهایت کنم؟!!!!

چگونه می توانم فراموشت کنم؟!!!! چگونه می توانم از تو دست بردارم؟!!!!

هرگز ... هرگز چنین نخواهم کرد زیرا تو تمام وجود و زندگی منی

و من بی تو هیچ ...

                                                 تقدیم به همه ی ♥ پدران و مادران ♥ دنیا

                                                                         سپیده

                                                                  عزیزترین دوستم

نظرات 4 + ارسال نظر
مهندس مؤمنی سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 03:04 http://AMD65.ir

بسیار زیبا و عالی

ایمیل های بارانی دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 22:41

سلام. دوست بزرگوار و عزیزم. نه منظورم شما نبودید. شما که خیلی قبل با من تبادل لینک کردید. من این دوست جدید را می گفتم. آخر من نتوانستم بخش تبادل لینک ( دی ایران ) را پیدا کنم. اشکالی ندارد. من هم ایشون را اد کردم.
دوست خوبم. ممنون که به وبلاگم سر زدید، برای همه چیز متشکرم. روزهایی شاد ، زیبا و پر از نشاط برای شما آرزومندم.

ایمیل های بارانی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 12:25

سلام. من این سایت را اد کردم ولی هرچه گشتم بخش تبادل لینک را در سایت پیدا نکردم ، از آخر به بخش تماس با مدیر رفتم و موضوع را گفتم. به هر حال تا به حال جوابی دریافت نکردم. محض اطلاع گفتم. موفق و پیروز باشید.

ایمیل های بارانی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 22:26

سلام دوست عزیز. خسته نباشید. اخیرا یکی از بازدید کننده ها که وبلاگ زده اند از من خواسته اند که دوستانی برای تبادل لینک بهشون معرفی کنم من به سایتشون رفتم سایتشون خوبه . نام سایتشون ( دی ایران) هست. من هم از شما می خواهم که اگر مایل بودید ایشون را اد بفرمایید و به سایر دوستان بگویید. این آدرس سایت ایشون است. با نام دی ایران ( سرگرمی و علمی )
http://diiran.ir
ببخشید که این روزها اینقدر درگیر کار و مشغله ی زندگی هستم که کم سر می زنم. موفق و پیروز باشید. با آرزوی بهترین ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.